Mammas dag idag!

Idag är det den 2 februari 2010 och just idag fyller min underbara mamma hela 65 år!

GRATTIS MAMMA!!!!!

Jag tycker mamma är tuff som tänker jobba heltid minst 1 år till, hon mår nog ganska bra av det tror jag!


Bilden är privat!

Till helgen bär det av till Stockholm igen, denna gången med Oriflame på konferens och middag med dans!!!
Såå roligt det ska bli, hoppas bara på att vädret är bra när vi ska köra så vi slipper snöfall... det verkar som det ska komma upp mot 2 dm idag och imorgon... jisses... det är ganska höga vallar nu i våran by!

Igår beställde jag en klänning som jag eventuellt tänker ha på lördag kväll, håll tummarna för att den passar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0