Idag är det ett år sedan...

Jag brukar inte vara den som kommer ihåg alla födelsedagar och inte heller bröllopsdagar fast ska jag vara helt ärlig så är ju faktiskt bröllopsdagen just brudparets dag och ingen annans.

Idag är det dock ett år sedan min bror, Micke och hans Lotta avlade sina löften under Love & Light-festivalen i Helsingborg uppe på den fina terasstrappan vid Kärnan!
Lättare att komma ihåg saker när det händer på speciella datum som just idag, hihi!!!
FÖR: Fler födelsedagar på t ex nationaldagen, julafton och 1:a maj ;)
MOT: Alla andra jobbiga udda datum i almanackan som människor ska firas på ;)

Nu har det gått ett år och lilla Lina har hunnit bli drygt 7 månader gammal och ni har precis flyttat till en fin lägenhet i Staffanstorp och vi vill så klart önska er all lycka framöver och var rädda om varandra (fast det vet jag ju att ni redan är...)
Hoppas ni njuter riktigt av dagen då jag vet att ni ska fira den i Helsingborg!

Dagen till ära lägger jag upp en sång som Lotta sjöng till Micke under vigseln, underbart minne!



Love you!


Kommentarer
Postat av: Malin

Den dagen var underbar, så vackert bröllop.

Är glad över min syster och hennes underbara man Micke. Och givetvis kom Gudagåvan Lina till världen den 23 juni 2009 och idag är hon drygt 7 månader.



En dag jag aldrig kommer glömma.

2010-02-14 @ 13:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0