Något stickat?

Igår efter stängning i butiken körde jag och Lars en runda och hamnade på Nova i Lund.

Jag har ett desperat behov av byxor och eftersom ingen av affärerna i Hörby har byxor som jag varit nöjd med så var tanken att jag nu skulle komma hem med ett par nya...

Lars fnissade och sa "Du kommer säkert ha något stickat med dig hem istället, hihi".

Så brukar det bli och så även denna gång!

För några veckor sedan köpte jag en grå stickad tröja med pälskrage och igår såg jag
att den fanns i en beige nyans OCH den var på rea! Så här ser den ut:

235085
Jag köpte två par benvärmare som var till halva priset, det ena paret är grå och stickade, det andra paret är av fuskpäls, sååå himla fina!!!

Fick köpt en fin, svart skjorttunika som är snygg till mina jeansleggings!

Ha en bra dag allihopa, nu ska jag fixa lite frukost!

Foto: www.kappahl.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0